fbpx
Nefkus
Aké vizuály tvoríme?

Všetky možné

Od identity brandu, cez jednoduchý upgrade toho, čo už máte, design manuál, moodboard až po logá, weby alebo návrh tetovania. Všakovaké lákavé a originálne vizuály, ktoré potešia nejedno oko.

Firemná identita

Ak je firemná identita špičkovo zvládnutá a koncepčne aplikovaná na všetky sféry podnikania, stáva sa ľahko rozpoznateľná
pre široké okolie.

UI/UX

Ich hlavným cieľom je navrhnúť vizuálne príťažlivé, jednoduché a intuitívne používanie webu alebo aplikácie.

Ilustrácie a grafika

Predstavuje autorskú tvorbu, vďaka čomu je každý projekt odlišný.

Potrebujete pomôcť?

Rezervujte si konzultáciu zdarma online

Pozrite si

Štýly našich VIZUALIZÁCIÍ

Ilustrácie a storyboardy

Štýl ilustrácií sa mení podľa toho, čo konkrétny projekt vyžaduje. Napríklad pri tvorbe mood boardu pre reklamný spot sa ilustrácia využíva na definovanie vizuality, v ktorej sa bude reklama niesť.

Branding a social

Branding produktov, udalostí, plagátov a veľa ďalšieho je nenahraditeľnou súčasťou dnešnej stratégie ako zaujať a byť videný. Podľa hesla, ktoré stále platí: “Obal predáva.”

UI/UX

Pri tvorbe web stránok a aplikácií sú dôležité detaily, bez ktorých by výsledok pôsobil neprofesionálne a zanedbane. Jedná sa predovšetkým o správne rozdelenie obsahu pre jednoduché prehliadanie, responzívne funkcie, výber ideálneho fontu a iné.

3D design

Sofistikované modely, animácie a vizualizácie. Všetko to, kde už 2D nestačí. Nechajte sa zlákať trojdimenzionálnou animáciou a vstúpte do nového sveta.

Ukážky

brandingu a názvotvorby

Pred každou realizáciou loga je potrebné si určiť hlavný charakter vašej značky a od toho sa bude odzrkadľovať aj jej vizualita. Nebojte sa experimentovať a hľadajte to, čo je výnimočné a iné.

Obsahové klišé

Veľká časť reklamy je postavená na zabehnutých stereotypoch a predstavách o norme. Sú to však iba samotné reklamné agentúry, ktoré dokážu tento začarovaný kruh prerušiť. Nefkus pristupuje k projektom s otvorenou hlavou a očami. Odmietame tvoriť dookola obohraté duplikáty, hľadáme nové presahy tém, zaujímame sa o problematiku a ponúkame nekonvenčné riešenia. Ideme do hĺbky veci.

Kritické myslenie

Informačná doba a kritické myslenie

“Renesančný človek” bol človek zbehlý vo viacerých odborných oblastiach. Dnes sa podobná “renesančnosť” vyžaduje od ľudí pracujúcich v reklame. Potrebné sú schopnosti vedieť a vidieť hlbšie súvislosti medzi rôznymi témamy a zároveň ich dokázať kriticky poobracať z každej strany tak, aby na konci vznikol plnohodnotný výstup, to vyžaduje neustále učenie sa, tréning a dávku sebareflexie.

3 kroky k úspešnej značke

Analýza
Ak chcete uviesť novú značku na trhu musíme chápať, čo značka predstavuje a aká je vaša konkurencia. Prieskum trhu je dobrá stratégia, ako sa vyhnúť nepríjemnostiam a odhaliť tak dieru na trhu.
Tvorba Názvu
Spíšte si všetky asociácie, nápady a slovné spojenia, ktoré charakterizujú vašu značku. V tomto kroku nefiltrujeme a nelimitujeme frekvenciu nápadov. Niektoré sa môžu zdať divné, ale paradoxne to môže byť to, čo hľadáte.
Finálna zostava
Pri tvorbe názvu určite prejdete stovky možných kombinácií a tvarov. Ale najlepší názov je ten najvýstižnejší a samozrejme najkratší. Vyberieme 3 najlepšie a tie zaradíme do finálneho výberu.
Nakopnite

Svoju novú značku

Posledné projekty

Náš dizajn je symbolom NEFKUSU