Všetky možné
Od identity brandu, cez jednoduchý upgrade toho, čo už máte, design manuál, moodboard až po logá, weby alebo návrh tetovania. Všakovaké lákavé a originálne vizuály, ktoré potešia nejedno oko.
Firemná identita
Ak je firemná identita špičkovo zvládnutá a koncepčne aplikovaná na všetky sféry podnikania, stáva sa ľahko rozpoznateľná
pre široké okolie.
UI/UX
Ich hlavným cieľom je navrhnúť vizuálne príťažlivé, jednoduché a intuitívne používanie webu alebo aplikácie.
Ilustrácie a grafika
Predstavuje autorskú tvorbu, vďaka čomu je každý projekt odlišný.
Rezervujte si konzultáciu zdarma online
Štýly našich VIZUALIZÁCIÍ

Ilustrácie a storyboardy
Štýl ilustrácií sa mení podľa toho, čo konkrétny projekt vyžaduje. Napríklad pri tvorbe mood boardu pre reklamný spot sa ilustrácia využíva na definovanie vizuality, v ktorej sa bude reklama niesť.
Branding a social
Branding produktov, udalostí, plagátov a veľa ďalšieho je nenahraditeľnou súčasťou dnešnej stratégie ako zaujať a byť videný. Podľa hesla, ktoré stále platí: “Obal predáva.”


UI/UX
Pri tvorbe web stránok a aplikácií sú dôležité detaily, bez ktorých by výsledok pôsobil neprofesionálne a zanedbane. Jedná sa predovšetkým o správne rozdelenie obsahu pre jednoduché prehliadanie, responzívne funkcie, výber ideálneho fontu a iné.
3D design
Sofistikované modely, animácie a vizualizácie. Všetko to, kde už 2D nestačí. Nechajte sa zlákať trojdimenzionálnou animáciou a vstúpte do nového sveta.

brandingu a názvotvorby
Pred každou realizáciou loga je potrebné si určiť hlavný charakter vašej značky a od toho sa bude odzrkadľovať aj jej vizualita. Nebojte sa experimentovať a hľadajte to, čo je výnimočné a iné.
Obsahové klišé
Veľká časť reklamy je postavená na zabehnutých stereotypoch a predstavách o norme. Sú to však iba samotné reklamné agentúry, ktoré dokážu tento začarovaný kruh prerušiť. Nefkus pristupuje k projektom s otvorenou hlavou a očami. Odmietame tvoriť dookola obohraté duplikáty, hľadáme nové presahy tém, zaujímame sa o problematiku a ponúkame nekonvenčné riešenia. Ideme do hĺbky veci.


Informačná doba a kritické myslenie
“Renesančný človek” bol človek zbehlý vo viacerých odborných oblastiach. Dnes sa podobná “renesančnosť” vyžaduje od ľudí pracujúcich v reklame. Potrebné sú schopnosti vedieť a vidieť hlbšie súvislosti medzi rôznymi témamy a zároveň ich dokázať kriticky poobracať z každej strany tak, aby na konci vznikol plnohodnotný výstup, to vyžaduje neustále učenie sa, tréning a dávku sebareflexie.