Eshop na mieru (300+ produktov)

EShop na mieru

Užitočné informácie pre zákazníkov vášho eShopu sú užitočné aj pre vás. Informovaný zákazník je spokojný zákazník. Ak chcete docieliť, aby návratnosť nákladov, ktoré ste museli investovať na získanie návštevníkov do vášho eShopu bola čo najvyššia, potrebujete zákazníkov, ktorí sa k vám budú radi vracať a budú robiť opakované nákupy. Aby ste ich presvedčili, že práve váš eShop je ten najlepší, mali by ste im poskytnúť všetky potrebné a dôležité informácie, ktoré s nákupom vo vašom obchode súvisia.

Ako na úspešný eShop

Marketing je kľúč k úspechu Úspech vášho eShopu závisí na všeličom. Dobre vedená marketingová kampaň je ďalší z hlavných faktorov, ktoré ho dokážu aktívne ovplyvniť. Možností ako spropagovať váš internetový obchod je mnoho, od najjednoduchších po najdrahšie. Dôležitý je cieľ, ktorý ste si pre svoje kampane stanovili. Podpora značky je totiž rovnako potrebná ako konečné zvýšenie predaja a počtu zákazníkov.

Obal predáva

Design eShopu je váš obal Zrak je zmysel, ktorému väčšina z nás, ktorí máme zdravé oči, prikladáme najväčšiu dôležitosť zo všetkých ostatných zmyslových vnemov. Či už je to správne alebo nie, hodnotenie zrakom je na stupnici dôležitosti, ktorú našim zmyslom priznávame, rozhodujúce. Ako sa vraví – obal predáva – a design eShopu je jeho obal, ktorý predá tovar v jeho ponuke.

Postavený na systéme PRESTASHOP

PrestaShop je systém s otvoreným zdrojovým kódom na správu internetového obchodu. Zdrojový kód je publikovaný pod otvorenou licenciou Open Software License (OSL). Celý systém je napísaný v jazyku PHP a využíva databázového systému MySQL.

V súčasnosti systém PrestaShop využíva viac ako 250 000 internetových obchodov po celom svete a je preložený do 60 rôznych jazykov.

Inteligentné filtrovanie produktov

Podmienené filtrovanie prináša návštevníkom internetového obchodu jednoduchý nákup bez zdĺhavého hľadania.

Nastavením filtrov na kategórii v internetovom obchode umožníte vašim návštevníkom rýchlo nájsť požadovaný produkt. Vyhľadávanie zohľadňuje všetky zadané kritéria (napr. výrobca, farba, veľkosť, materiál, použitie, ročné obdobie a iné).

Pri nákupe stačí zákazníkom zvoliť požadovanú hodnotu v rámci jednotlivých filtrov. Systém automaticky zohľadní už zvolenú hodnotu filtra a pri ďalšom výbere ponúka iba také, ktoré vyhovujú zadaným podmienkam. Hodnoty filtra, ktoré nevyhovujú zadaným podmienkam sa zobrazujú bledšou farbou a nie je možné ich následne označiť.

Rýchly nákup môže mať pritom veľký vplyv aj na konverzie. Čím jednoduchší je nákupný proces, tým väčšie percento návštevníkov vytvorí objednávku.