Kampaňové brand video pre uvedenie novej značky vína na trh

Víno Dobrý rajón vzniklo preto, aby mohlo byť k vám čo najbližšie. Predstavuje dostupnosť s vyváženým obsahom chuti. Vinice rastú v Strekovskej oblasti, ktorá im poskytuje to najlepšie zázemie so živinami a hrozno sa tu slní štatisticky najviac dní v roku. Preto nekupujete žiadnu mačku vo vreci, ale DOBRÝ RAJÓN pre zážitky v mnohých podobách.“

Ako hlavnú postavu sme vybrali Pána Korka, pretože vie pobaviť jak staršie, tak aj mladšie publikum. S Dobrým Rajónom nekupujete mačku vo vreci.

Animovaný svet je vždy dobrá voľba, ak chcete upútať širšie publikum. Ľudia sa sním dokážu rýchlejšie vžiť a keď je komunikované dlhšie, spravia si k nemu aj vzťah. V našom prípade vzťah s Pánom Korkom, ktorý si nevie vybrať ale chce mať zážitok, ako na prvom rande.

Storyboard

Ako vždy začíname krátkym námetom ku ktorému nakreslíme storyboard. Ten určí dejovú ale aj časovú líniu. V tejto fáze vieme realizovať rôzne zmeny a cena úprav nieje horibilná. Ak by ste chceli robiť zmeny v hotovom projekte, tak je to neefektívne a hlavne časovo náročné.

Styleframe a príprava

Pred začatím finálnej fázy animovania, si treba určiť ako bude video vyzerať. Záleží na tom, pretože cena za celé video je priamo úmerná aj animácií. Ilustrácie si pripravujeme v illustrátore a často tomu predchádza aj nejaká prvotná skica. Rozlyšujeme viac druhov animácií o ktorých sa dozviete aj v iných článkoch. Konkrétne tento sa nazýva Motion Design. Využívame vectorovú grafiku a automatickú generáciu snímkou priamo v After Effects. Samotná tvorba si vyžaduje pripraviť ilustrácie v rôznych vrstvách tak, aby sa dalo neskôr samostatne animovať. Je to hotový proces a nie veľa štúdií to zvláda na profi úrovni.

Finálne video

Vo finále máte potešenie z výsledku a chcete, aby video malo úspech aj u širokej verejnosti. V tomto prípade nasadzujeme online kampaň a sledujeme aké má video výkon. Ak ste video dopozerali a nebodaj si daný produkt kúpili, tak je to úspech.

Ak ste sa dočítali až sem, dozveďte sa viac o digitálnom marketingu