Projekt animovanej trilógie pre Herbert sirupy sme dostali ešte v roku 2018. Nefkus ešte začínal a potreboval sa ukázať v tom najlepšom svetle. Pri začiatkoch je jedno koľko toho spravíte a za akú sumu. Musíte sa do toho skrátka oprieť. Tak, ako herberťáci lisujú ovocie a tečie z neho šťava.
Predstavujeme príbeh, ako sa ovocie a bylinky premieňajú na obľúbený letný a zimný nápoj. Takisto, ako farieb je druhov ovocia, ktoré, keď zmiešate majú rozličnú chuť. Rozhodne sa netreba báť použitia farieb a neónov. Takéto videá sa nerobia každý deň, a preto sme ich spojili aj s kampaňou pre festival Pohoda, kde mali stan. Presne v gastrozóne, kde je najväčší pohyb.
Video 01.
Video 02
Video 03
Vyvrcholenie kampane skončilo tretím videom a vstupom na Pohodu. Veríme, že sme veľa súťažiacim pomohli vyhrať a doteraz spomínajú. Počas samotnej Pohody sme, ale naše aktivity nazastavili.
Offline kampaň
Pomocou 3D tlače sme urobili viacero výtlačkov loga a rozmiestnili ho po festivale, tak, aby sme stiahli, čo najviac ľudí do stanu. Vyrobili sme niečo cez sto výtiskov. Jediné s čím sme nerátali je, že ľuďom sa budú tak páčiť a nebudú ich chcieť vrátiť. To je na jednej strane pozitívum, ale na druhej nie. Nevrátili sa nám všetky a pracovali sme s obmedzeným množstvom kusov až dovtedy, keď sa nevrátil už ani jeden. S určitosťou vieme povedať, že na drink prišlo viac ako 200 ľudí, ktorí priniesli aj kamošov. Zopakovať to znova, tak to vytlačíme na trojnásobok.
Fotka výtlačku sa nedochovala 🙁
