Uvedenie novej značky na trh je risk, ktorý musíte absolvovať. Nefkus sa sústreďuje na vývoj a testing produktov. Niektoré z nich možno nebudú fungovať na Slovensku a niektoré ani v Nemecku. Ale my máme na to páku! Dôkladnou prípravou a prieskumom trhu objavíme malé trhlinky v systéme, ktoré sa dajú zaplaniť. Cieľom je vyvinúť taký produkt, ktorý vydrží roky a je samozrejme udržatelný. V tomto stave si svet nemôže dovoliť plýtvať svojimi zdrojmi. Preto sme vymysleli Poshmack.

Tvorba názvu
Netreba o tom hovoriť veľa, pretože každý vie, že bez trefného názvu neuspejete. Mali sme potrebu vymyslieť niečo zábavné, čo nám pripomína radosť našich miláčikov keď im dávame jesť. Pred očami máme doslova vypúlené oči našich psov a mačiek. Zalyzujú sa od ucha k uchu. Preto je ten názov taký trefný. Ideme si spolu “pošmáknuť”? 🙂
Tento názov nám tak učaroval, že sme ho ihneď registrovali a spravili základný dizajnmanuál. Od začiatku sme vedeli, že to bude “one product page”. Ako sme dizajnovali produkt, tým viac bol jednoduchší, čo sa odrazilo aj na webe. Riadime sa pravidlom “menej je viac”. Vybrali sme neónové farby, pretože tie oblečiete psovi keď idete na nočnú prechádzku. To nám otvára nové možnosti tvorby produktov a služieb.
Produkt

Mistolček je spojenie misky a stolčeka. Milé že? Ani nie. No nevadí, ideme ďalej.
Sme fanúšikovia prírodných materiálov, preto sme zvolili drevenné nohy z dubového masívu. Vrch tvorí drevotriesková doska z dvoma dierami na misky. Misky sú z nereze a dajú sa vyberať. Skladné a jednoduché na údržbu. Stretávali sme sa zo škaredými miskami vo veľkých obchodoch a nevedeli sme si vybrať. Tak sme jednoducho vymysleli produkt, ktorý chceme aj my sami. Najlepšie spravíte, ak využijete problém pre váš prospech.

3D render
Nemáte veľa času a preto je najlepšie urobiť vizualizácie. Mozog vám ochladne a emócia je fuč. Produkt sme si navrhli, rozmerali a ako prototyp vyrendrovali. Rozmery sme určili na základe hodnôt, koľko a akých psov majú majitelia radi. Samozrejme nieje problém spraviť aj väčšie.