myWorld
O projekte
Web UI/UX
Biznisová stratégia
Vývoj webovej aplikácie
Marketingová stratégia
Projektové riadenie
Figma

Svet, v ktorom sa (ne)šetrí


Aj to bol jeden z claimov z kampaňového vizuálu pre spoločnosť myWorld Slovensko, ktorá je súčasťou celosvetovej cashbackovej platformy. My sme rozhodne nešetrili nápadmi a pre klienta sme vytvorili viac ako 120 výstupov v rôznych kreatívnych riešeniach.


Navrhli sme komplexnú kampaň na onboarding nových užívateľov na Slovensku. Počas šiestich mesiacov bežala na sociálnych sieťach a rotovalo v nej niekoľko druhov vizuálov a bannerov, krátke produktové reels videá a jeden 30-sekundový nosný spot. Pri tvorbe vizuálov sme vyzvali do boja aj nového hráča v kreatívnom ringu. Proti grafickej fotomontáži sa postavila AI s odvážnymi a nápaditými návrhmi. Napokon však súboj vyhrala poctivá grafická práca, a tak sme vizuály generovali ručne.

.

Hlavný brandový videospot.

myWorld spot

Key vizuál je kľúč, ktorý odomyká svet reklamy

Pri tvorbe key vizuálov sme vychádzali z troch základných ideových východísk. Peniaze, svet a sny. Hoci môže táto trojka pripomínať rovnicu na šťastný život – ak máš peniaze, môžeš dobyť svet a plniť si sny – v skutočnosti ide o tri kľúčové myšlienky, ktoré sme chceli dostať do všetkých nefkusných cashback kreatív.

Nešetri na svojich snoch, ušetri na nákupoch

Trefný a priamočiary claim má všetko, čo sme potrebovali odkomunikovať. Jasne a priamočiaro nesie posolstvo šetrenia s cashbackom a podprahovo nabáda k plneniu snov. Našetrené drobné by mohli smerovať práve na odložené túžby. Myšlienku sme podporili sériou vizuálov s bežnými aj odvážnejšími snami. Surfer, dovolenkári na horách, ale aj graficky a kompozične zaujímavý cestovateľ, ktorý sa na svet díva cez okno lietadla. Zasiahli sme tak všetky potrebné cieľové skupiny. Sníva predsa každý.

Vstúp do sveta, ktorý šetrí za teba

Pri tvorbe tejto kreatívy sme vychádzali z funkčného spojenia slov svet a šetriť. Rafinovane sme tak komunikovali cashback aj myWorld ako brand. Claim v sebe nesie pohodu a bezstarostnosť, ktorú chcel myWorld priniesť aj do životov svojich užívateľov. Vo vizuáloch pracujeme s rôznymi variáciami sveta. Papierovú obývačku strieda call to action vizuál s pohľadom z krabice, ktorým voláme po myslení out of the box aj pri nakupovaní. Túto kategóriu dopĺňajú aj vizuály, v ktorých priamočiaro komunikujeme produkty z cashback obchodných partnerstiev.

S nami sa ti všetko vráti

Ústredná myšlienka nosného spotu sa objavuje aj v základnej kreatívnej komunikácii brandu, preto sme sa spot rozhodli vystavať práve okolo nej. Ako to už v nefkusnej produkcii býva zvykom, všetko sme uvarili pod našou strechou. Idea making, script, finálny scenár, casting, produkcia v exteriéroch, zvuk aj postprodukcia našli svojich directorov v nefkusnej mikine. Do spotu sme prepašovali nevinný humor dochutený ľahkou partnerskou nezhodou kvôli mužovým nekonečným nákupom. V závere sa však všetko na dobré obrátilo. Cashback vrátil úsmev na pokrivené tváre aj peniaze do rodinného rozpočtu. Nám sa s kampaňou pre myWorld vrátili tisícky snov, ktorými sme nenápadne zafarbili cashbackové vizuály.

My sme rozhodne nešetrili nápadmi a pre klienta sme vytvorili viac ako 120 výstupov v rôznych kreatívnych riešeniach.

Doplnkové videá k PPC kampaniam

Ďalší Projekt
ESFA E-SPORTS FOR ALL