PivnicaČebovce
O projekte
Tvorba marketingovej stratégie
Vizuálna a komunikačná stratégia
Správa sociálnych sietí
Video a foto produkcia
Performance kampane
Vývoj web stránok

ZEM DALA, ČLOVEK ZDOKONALIL


Legenda zanikla, ale miesto, hrozno, a snaha o svetovú kvalitu zostali. Novovzniknuté vinárstvo Pivnica Čebovce chce nadviazať na výnimočnú tradíciu a prispieť k oživeniu slávy a postaveniu vinohradníckeho regiónu. Garantom tejto snahy je úspešný a známy vinár Ladislav Ďörď, spolu s majiteľmi vinárstva Château Rúbaň.

Našou úlohou bolo pripraviť značku na vstup na trh. Pripravili sme kompletnú marketingovú,vizuálnu a komunikačnú stratégiu na základe, ktorých značka Pivnica Čebovce bude naďalej písať svoj príbeh.

picnic cebovce
cebovce
/ Kampaňový web zemsotvara.sk

NA POVRCH VYVRELA MÚDROSŤ ZEME.

Spiaci vulkán čakal dlho na spísanie svojho príbehu. Jeho začiatok sa začal písať pred 32 miliónmi rokov. Hovorí sa, že všetky odpovede sú ukryté v nás. Ale múdrosť Zeme sme mali ukrytú priamo pod nohami. Preto sme v rámci teaser kampane vytvorili kampaňový web www.zemsaotvara.sk, na ktorom sme postupne odkrývali tajomstvá vulkánu v oblasti Čeboviec.

delenie kontinentov
/ Komunikácia na sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach prebiehala komunikácia odkazujúca na celkovú históriu oblasti Čeboviec od geologických poznatkov až po súčasné aktivity nového vinárstva Pivnica Čebovce.

instagram pinica
/ Launch kampane postavená na winemakerovi

Komunikáciu samotnej značky sme odštartovali príbehom vinára Ladislava Ďörďa. Vyprodukovali sme video dokument postavený na jeho príbehu. Aktívna komunikácia prebieha aj na sociálnych sieťach.

Príbeh vinára

Vytvorili sme podporné produktové videá, ktoré cielili na milovníkov vína.

saint Laurent cebovce
tramin cerveny

Ďalší Projekt
LOVESTREAMFESTIVAL 2023