O projekte
Rebrandig
Vizuálna identita
Dizajn etikiet
Online marketing
Ako sa z Víno Jano stalo Vinárstvo Janušík.
Vinárstvo Janušík predstavuje tradíciu a remeslo. Plátno nie je to, čo robí umelca. Rovnako ako vinohrad nerobí vinára. Je to vášeň a zanietenie pre tvorenie vlastnej pravdy a idei, ktorú svetu umelec odovzdá. Práve preto sme pri tvorbe brandingu pre vína zvolili cestu, ktorá načrtne podstatu a umenie vinárskeho remesla. Etikety a ich vizuálne spracovanie sú filozoficky priamym prienikom medzi umením a pragmatickým vnímaním. Víno neprezentuje len samotná etiketa a jej kreatíva. Váha značky je zastúpená taktiež v symbole vinárstva, ktorá musí ísť rovnakým vizuálno-filozofickým smerom.
Z dielne grafického dizajnéra Ivana Zadrabaja vzišiel branding, ktorý zadefinoval nové smerovanie značky Vinárstva Janušík.