APE Music Club

Všetci dobre vieme, že dobrá party nemôže byť zlá, ale kam sa ísť zabaviť v Trnave ak si orientovaný na house, techno a elektro? Podnikov je neúrekom, ale niektoré žánre a k nim akcie na úrovni by si tu jednoducho hľadal márne.




Web Design
Content Strategy
Brand a vizuálna identita
Copywriting
Photo Production
Reklamná kampaň
Výzva

Všetko sa ale zmenilo s príchodom myšlienky partičky kamarátov, ktorí sa rozhodli zmeniť staré Monkey a do Trnavy priniesť nový závan klubovej zábavy. Svoje sily spojili s Nefkusom a kreativite už nič nestálo v ceste. Vznikol nápad na podnik s príznačným názvom APE, ktorý nepriamo nadväzuje na pôvodný názov, ale poskytuje priestor, kde sa má človek cítiť príjemne ako v smečke. Gorily žijú v svorkách a majú svoje „pravidlá“, buď ako gorila, nikdy nechoď sám – týmto heslom sa APE CLUB riadi. Zaujímavosťou je, že tento projekt nespojil len chalanov s APE CLUB-u a Nefkus, ale aj kreatívcov v rámci samotného creative housu.



Prístup

Tvorcovia kampaňovej vizualizácie, dizajnér a samotní majitelia stavili na moderné prevedenie, ktoré láka mladšie ročníky na kvalitnú zábavu. Všetky aspekty Nefkus zaradil do stratégie značky,  marketingu a nevynechal ani vizuálnu stránku samotného APE CLUB-u. Podnik má dokonca vlastného maskota, ktorým je gorila, pričom maskot predstavuje tématiku slobody, starostlivosti a nespútanosti. Inovácia zahŕňala aj prerábku priestorov, vďaka čomu vznikol luxusný club s tlmenými svetlami, interaktívnym nasvietením parketu a v jedinečnosti určite nezaostáva ani džunglia stena za barom. Podnik je plne prispôsobený požiadavkám zákazníka a snaží sa o maximálne uľahčenie dostupnosti jednotlivých akcií, napríklad v podobe online predpredajov, navyše klub ponúka rôzne akcie na drinky pre skupiny priateľov, čím podtrhuje dôležitosť smečky, zábavy a slobody.



/ Ape is not aggressive

APE CLUB otvoril svoje brány v septembri 2022 a bola to naozaj veľkolepá udalosť. Okrem svetelného loga nad vstupom a gorilieho maskota, priemietali aj fotoshooting s hercami, ktorí stvárňovali ľudí chodiacich do clubu, čo si vedia život užívať a nie len prežívať. O úspešnosti akcie hovorí aj obrat, kde sa otočili tisíce eur hneď v prvý večer. Ľudia nasávali atmosféru do neskorých ranných hodín a odchádzali vytancovaní a nabití pozitívnou energiou.

Ďalší Projekt
LEVITALEHNICE